Trio Himmelblå

Alt det praktiske

Hvad tager I ud til?

Intet arrangement er for stort eller for småt, fra fødselsdage og bryllupper til firmafester og markedspladser.

Hvor tager I ud?

Over hele landet.

Hvad bruger I af plads, strøm o.l.?

Vi bruger ca. 3x4 m. og kræver kun et almindeligt strømudtag. Ved ældre installationer kan der være behov for kraftstrøm (CEE) med tilhørende strømtavle.

Vi stiller typisk op en times tid inden spillestart, men vi kan også have stillet op inden gæsterne ankommer.

Klarer I musik under middagen?

Ja. Om det er den klassiske dinnerpianist, akustisk guitar eller noget helt tredje, kan vi stå for aftaler og alt praktisk, og vi bruger kun dygtige folk. I får en samlet pakke og skal ikke holde styr på forskellige musikere.

Der er også mulighed for at få indslag med sanger/sangerinde e.l., få idéer til musik på sangeren.dk

Hvad skal vi sørge for?

At hygge jer og holde en fest! Vi har alt i lydudstyr, og vi kan også sørge for lys, så dansegulvet ser helt rigtigt ud.

Kontakt os:

email info@triohimmelblaa.dk

telefon 22 17 07 78